Kurzy pre dospelých

Všetky lekcie prebiehajú v liptovskej dreveničke FIT SPOLU v Liptovská Lúžna 172, druhá autobusová zastávka. 

Ktorá hodina je pre mňa vhodná? .

Odpoveď je jednoduchá. Skúšaj, kým neobjavíš, čo práve v tvojom životnom období potrebuješ, budeš to cítiť. Ideálne ako zistíš, či hodina/lektor s tebou rezonuje je, že to vyskúšaš. Objavovanie nepoznaného prináša do života radosť, hravosť. Objavuj!

JOGA

Na klasickej joge vychádzame z rozohrievajúcich a spevňujúcich cvikov klasickej hatha jogy, dychových cvičení, ásan aj relaxačných metód. 

Trénujeme nielen svaly, ale aj pozornosť a citlivosť k vlastnej jedinečnosti a dokonalej múdrosti nášho tela. Stačí naozaj málo: vnímať, dýchať, cvičiť a žiť, s láskavou pozornosťou a rešpektom k Životu v sebe. A odrazu sa začne celý systém sám od seba harmonizovať. Telo štíhlie a pružnie, samé sa lieči, lebo má tú schopnosť. Lektorka učí srdcom vidieť veci a vlastne všetko okolo nás s láskou, lebo tá má najväčšiu silu. Nie je podstatné, či s jogou začínaš alebo si pokročilý, lekcia je určená pre toho, kto má naozaj veľkú chuť prísť.

Dynamická náročnosť  * *

Silová náročnosť  * * *

JOGA PRE ŽENY/GRAVID JOGA

Hodina je vhodná pre všetky začiatočníčky bez rozdielu veku, ohybnosti, nízkou pohyblivosťou, pre všetky ženy a dievčatá, ktorým chýba sila, pružnosť a ich fyzická kondícia nie je optimálna, prípadne sú dlhšie po úraze.

Joga pre ženy prináša príjemný pocit uvoľnenia od každodenného stresu, ľahké natiahnutie i posilnenie vlastného tela. Zostava cvikov je zameraná na plynulý prechod z jednej pozície do druhej za sprievodu vedomého dychu. Cvičí sa v pomalšom tempe s využitím pomôcok (bloky, deky, valce) so zameraním na ženské telo.

Počas hodiny pomaly stimulujeme stuhnuté kĺby, jemne naťahujeme poskracované svaly a postupne sa zvýšuje ohybnosť a pružnosť celého tela (svalov, kĺbov, šliach a ostatných spojivových štruktúr). Počas celého cvičenia sa zameriava pozornosť na správne dýchanie. Súčasťou hodiny sú aj jednoduché dychové cvičenia. Práca s dychom prispieva k fyzickej a duševnej vyrovnanosti. 

Tento typ jogy je vhodný aj pre tehotné mamičky, pretože zbavuje telo napätia a stresu. Pomáha otvárať bedrové kĺby a pripravovať telo na pôrod. Niektoré polohy veľmi účinne posilňujú oblasť panvového dna, iné zas uvoľňujú bolestivé bedrá a chrbát. Pokiaľ máte dobrý zdravotný stav a nemáte od lekára žiadne obmedzenia ohľadne fyzického pohybu, joga v tehotenstve by mohla byť výborným prostriedkom ako sa pripraviť na pôrod.

Dynamická náročnosť *  

Silová náročnosť *  


TELO AKO VLASTNÁ POSILŇOVŇA

Cvičenie s vlastnou váhou tela je skvelý spôsob cvičenia, ktorý je vhodný takmer pre každého človeka, ktorý sa chce dostať do formy. 

Cviky s vlastnou váhou sú do veľkej miery komplexné cvičenia a zapájajú viac svalových partií naraz. Koordináciu a silu tak budujeme komplexnejšie. Táto forma cvičenia je vhodná na tréning kondície a spaľovanie tukov (cviky s väčšou intenzitou, rýchlejšie tempo a s krátkymi prestávkami). 

Vhodné pre začiatočníkov, aj pokročilých - kondičná trénerka nastaví pre každého intenzitu a úroveň cvikov.

Na tréning budeme potrebovať: vodu, tenisky a uterák.

Dynamická náročnosť * * *

Silová náročnosť * * *



DÔLEŽITÉ INFO:

  • do 31.01. 2020 platia všetky permanentky vydané od roku 2016
  • k dispozícii je podložka, roller, uterák na tvár, čerstvá voda, sprcha, šatňa pre dámy aj pánov
  • cena 2,00 za lekciu, platba v hotovosti pred hodinou/ cena 6,00 za lekciu HOT JOGY
  • rezervuj si miesto cez rezervačný systém. Pokiaľ prídeš bez rezervácie - môžeš, ale v prípade naplnenia kapacity nemusíš mať svoje miesto na podložke, vždy majú prednosť klienti s rezerváciou
  • ak sa Ti nedarí rezervovať si miesto, rezerváciu môžeš urobiť s inštruktorkou po lekcii. K dispozííci je vždy počítač s funkčným rezervačným systémom